Testimonials

Waarom Adam Knoop (Hot ITem) sponsor van US werd

Bij US Volleybal ontstaan relaties voor het leven. Verbinding en betrokkenheid zijn waarden die goed passen bij onze volleybalvereniging. Met verbinding kan alles, zonder verbinding kan niets. Dat geldt ook voor onze sponsoren. “US is mijn verbinding met de arbeidsmarkt,” aldus Adam Knoop van Hot ITem.

Ontmoet Hot ITem’s Adam Knoop

Adam Knoop is sinds 1986 lid van US. Zijn passie voor het verenigingsleven en het verbinden van mensen spat van hem af. “Bij US kun je op hoog niveau volleybal spelen én kijken. En er is een goede band tussen hogere en lagere teams. Zo gin Dames 1 laatst met veel plezier ballen rollen bij Heren 8. De sfeer is altijd goed”, vertelt hij. “En je kunt er in iedere levensfase terecht. Wordt het meer huisje-boompje-beestje, dan kun je een stapje terug doen en toch gezellig met elkaar blijven ballen.”

Sponsoring is een bewuste keuze

“Het is een bewuste keuze om sponsor te zijn van US Volleybal,” geeft hij aan. Adam doet dat vanuit zijn onderneming Hot ITem: dé partner op het gebied van business intelligence in de business-to-business markt. Het bedrijf weet als geen ander de brug te slaan tussen business en IT om zo tot een optimale besturingsinrichting te komen.

“Natuurlijk speelt de gunfactor een grote rol,” legt Adam uit. “De sfeer en het klimaat rondom de sport volleybal past bij mij: Sportief, vitaal, ambitieus, en… gezellig.!” Vanuit zakelijk perspectief kan hij zijn zakenpartners goed uit leggen waarom hij investeert in US. Sponsoring kan immers bijdragen aan een aantal zakelijke doelen: van maatschappelijke en sportieve betrokkenheid of het vergroten van naamsbekendheid tot het verkrijgen van opdrachten en goede medewerkers.

Verbinding met de arbeidsmarkt

Dat laatste punt is voor Hot ITem vooral aantrekkelijk: de verbinding leggen naar goede mensen in de markt. “Er zijn inmiddels zes mensen via US Volleybal werkzaam in mijn bedrijf,”, zegt Adam niet zonder trots. “En de schaarste aan geschikte medewerkers neemt alleen maar toe. In de komende jaren is de verwachting dat het tekort aan ICT’ers oploopt naar 43 procent. Dan is een kanaal als US dus alleen maar extra welkom. In Nederland is 29 procent van de mensen hoog opgeleid. Bij een universitaire sportvereniging als US heb je toegang tot een mooi netwerk van 250 vitale, hoogopgeleide professionals. Ook ouders van leden zijn een interessante doelgroep. Hier liggen prachtige kansen voor werving- en selectiebureaus.”

Samen bouwen aan een gezonde toekomst

“Als sponsor ben ik blij als er op de langere termijn nog meer relaties met sponsoren bij komen. Alle kleine beetjes helpen! Denk aan de Vrienden van US!” Bij dit informele sponsornetwerk kun je ook terecht als kleine sponsor. Adam kijkt uit naar de eerstvolgende ontmoeting met de Vrienden van US, als een soort reünie. Hij stelt zelfs zijn geweldige bedrijfspand ter beschikking. Lachend: “Wel zelf zorgen voor de schoonmaak, vaten koud bier en een heleboel oude en nieuwe (bedrijfs-)vrienden van US!”

Draag jij US Volleybal een warm hart toe? Help ons! Word bedrijfsvriend of bronzen, zilveren of gouden sponsor van US. We hebben voor iedere sponsor een passend pakket. Vul hier op de sponsorpagina je gegevens in, dan neemt onze Sponsorcommissie contact met je op.